سپهرسپهر، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

سورین ارتیست

ملودی ترانه مورد علاقه سپهر

1391/5/3 14:02
نویسنده : سورین
413 بازدید
اشتراک گذاری

بگو عشق من... بگو عشق من آره

 

 مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 

جو... جوی بلا

تی... تیا طلا

من... پخش و پلا

بی... بریم بالا

 

جو... جوی بلا

تی... تیا طلا

من... پخش و پلا

بی... بریم بالا

 

بیا نزدیک... دختر شیک

من شاه دلم تو بی بی پیک

بگو آره... دوباره... کاری نداره

 

 مـــــــــــــــلودی

بگو عشق من... بگو عشق من آره

 مـــــــــــــــلودی

بگو عشق من... دنیا تو رو کم داره

 

 مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 

جو... جوی بلا

تی... تیا طلا

من... پخش و پلا

بی... بریم بالا

 

 یا نزدیک... دختر شیک

من شاه دلم تو بی بی پیک

بگو آره... دوباره... کاری نداره

 

 مـــــــــــــــلودی

بگو عشق من... بگو عشق من آره

 مـــــــــــــــلودی

بگو عشق من... دنیا تو رو کم داره

 

  مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 

ای دختر شیطون... با هم بریم کجا؟

هر چیزی که تو بخــــــــوای ای ای ای ای

دختر شیطون... رییس کل شرها

با توام گوش کن آهای ای ای ای ای

 

مـــــــــــــــلودی

بگو عشق من... بگو عشق من آره

 مـــــــــــــــلودی

بگو عشق من... دنیا تو رو کم داره

 

  مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

 مـــــــــــــــلودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)